12 юли, 2007

Пауза

Поради еди-какви си обстоятелства имаше малко забавяне в обновяването на темите за блога... Надявам се от началото на следващата седмица това да се промени. Дори съм планирал за какво ще си говорим в следващите теми.
Едно малко уточнение - дадох си сметка, че всяка новинка за пазара на дребно ще бъде прекалено досадна за читателя, затова занапред ще обръщам повече внимание на общите тенденции при търговията с бързооборотни стоки в България, както и на специални интервюта или изследвания, които си заслужава да бъдат представени.
Първоначално смятам да ви разкажа за доклада на AT Kearney, който тази компания публикува всяка година - "Global Retail Development Index" - през 2007 г. България е на 12-то място в света по атрактивност на пазара (малко пресилено, струва ми се), а има и още интересни неща вътре. Това в следващия пост.
След това повечко внимание ще обърна на собствените марки - идеята, основните марки, продажбите в България и света и т.н.
Ще стане въпрос и за онези вериги, които "точат зъби" да открият първите си магазини тук - какво ги спира и какво ги кара да бързат.
Всичко това следва.
Междувременно, ако някой се интересува от определен въпрос относно веригите магазини или бързооборотните стоки, мога да се ангажирам да изнамеря каквото имам по темата и да го представя на вашето внимание. Адресът, който проверявам най-често е konxompax@mail.bg, но скоро ще направя и специален такъв, който ще обслужва само питания по темата.
Така че - до следващата седмица:)

2 коментара:

Анонимен каза...

Уважаеми господин Радичев,
благодарение на тази информация ще бъда отчасти изведена от информационното "затъмнение", в кото бях изпаднала по повод проект, който изготвям в момента(с цял екип разбира се).Така че ще посещавам от време на време Вашия информационен блог!

Христо Радичев каза...

Много се радвам, че сте открили полезна информация. Все пак можете ли да ми кажете нещо повече за Вашия проект или това е тайна?:)